Klantgerichte e-mails schrijven

Handvatten om je klant centraal te zetten

Klantgerichtheid straal je niet alleen uit door uitstekende service te verlenen, de klant direct te woord te staan en problemen snel op te lossen met een vriendelijke glimlach. Het blijkt ook uit je mails. Toch gaat bij veel schrijvers een ‘knop’ om zodra ze moeten schrijven, waardoor de mail te kort door de bocht gaat of te formeel van toon is. Je kunt de plank dan volledig misslaan. Zonde.

 

In deze training leer je de fijne kneepjes van schriftelijke klantgerichtheid en krijg je tips om zelfs nog een stapje verder te gaan in customer delight. Aan de hand van korte, leuke oefeningen krijg je handvatten voor het schrijven van klantgerichte e-mails. Naast een heldere indeling komt ook de klantgerichte formulering en toon aan bod. Je past de tips direct toe op jouw eigen teksten en krijgen individuele feedback. Ook ontvang je een handige checklist.

De inhoud en de opzet van de training stem ik af op jouw doelstellingen en leerwensen. Je ontvangt daarom vooraf een schriftelijke voorbereidingsopdracht, zodat ik een beeld heb van je praktijk, schrijfproducten en leerdoelen.

 

Eerstvolgende open training

 

Liever een incompany?

Wil je deze training met collega’s volgen, in je eigen praktijk, bij jouw op kantoor? Dat kan. Ik maak graag voor een passend voorstel.

Heeft u interesse in een e-mailtraining? Neem dan gerust contact op .