Klantgerichte e-mails schrijven

Klantgerichtheid straalt u niet alleen uit door uitstekende service te verlenen, de klant direct te woord te staan en problemen snel op te lossen met een vriendelijke glimlach. Het blijkt ook uit uw e-mails. Toch gaat bij veel schrijvers een ‘knop’ om zodra ze moeten schrijven, waardoor de mail te kort door de bocht gaat of te formeel van toon is. U kunt de plank dan volledig misslaan. Zonde.

 

In deze training leren de deelnemers de fijne kneepjes van schriftelijke klantgerichtheid en krijgen zij tips om zelfs nog een stapje verder te gaan in customer delight. Aan de hand van korte, leuke oefeningen krijgen zij handvatten voor het schrijven van klantgerichte brieven en e-mails. Naast een heldere indeling komt ook de klantgerichte formulering en toon aan bod. De deelnemers passen de tips direct toe op hun eigen teksten en krijgen individuele feedback. Ook ontvangen zij een handige checklist.

 

De inhoud en de opzet van de training stem ik altijd af op uw wensen en de individuele leerwensen van de deelnemers. Ik kom graag vrijblijvend bij u langs om de mogelijkheden te bespreken.

Heeft u interesse in een e-mailtraining? Neem dan gerust contact op .